Szállítás

TÁJÉKOZTATÓ!
 
A legkésőbb december 19-éig megrendelt termékek, amennyiben vannak készletünkön, az MPL futárszolgálat részéről VÁRHATÓAN karácsonyig kiszállításra kerülnek. A december 20-án vagy az utánna leadott rendelések kiszállítását karácsonyig az MPL futárszolgálat nem tudja garantálni.
 
Szíves megértésüket köszönjük!

Azt tudta?

Termékeinket házhoz szállíttatjuk vagy eljuttatjuk az Ön által megjelölt Postára, PostaPontra vagy Posta Csomagautomatába!

Kiszállítási idő: a fizetési módtól függően (megjegyzés: banki utalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást), ha a megrendelt termék raktáron van, akkor általában 1-3 munkanap. Ha a megrendelt termék nincs raktáron és a forgalmazó azonnal tudja biztosítani részünkre raktárról, akkor általában 4-7 munkanap a kiszállítási idő. Ha viszont a terméket a forgalmazó nem tudja azonnal biztosítani részünkre raktárról, akkor a kiszállítási idő 7+ munkanap.

Az aktuális raktárkészletről érdeklődjön e-mailben (info @ uvegfoliak.hu) vagy telefonon (+36 30 8686 351) vagy közvetlen a Kapcsolat menüponton keresztül.

Webshopunkban az alábbi kiszállítási módok közül választhat:

  • MPL Futárszolgálattal házhoz (belföldre bárhová): 790 Ft helyett CSAK 490 Ft
  • Postára (2550 helyre országosan): 790 Ft helyett CSAK 490 Ft
  • PostaPontra (125 MOL töltőállomásra és 268 Coop üzletbe országosan): 790 Ft helyett CSAK 490 Ft
  • Posta Csomagautomatába (50 automatába országosan): 790 Ft helyett CSAK 490 Ft

PostaPont logóPosta Csomagautomata

Webshopunkban a Kosár és/vagy a Pénztár oldalon tudja kiválasztani az Önnek leginkább megfelelő kiszállítási módot!

Kérjük, hogy a PostaPont átvevőhely (Postára, PostaPontra, Posta Csomagautomatába) kiválasztásához kövesse a lentebb található pontokat!
1. | Webshopunkban a Kosár vagy a Pénztár oldalon válassza ki a PostaPont kiszállítási módot.

2. | A Pénztár oldalon a “Kérjük, válasszon átvevőpontot:” rész alatt az első (Irányítószám/település…) mezőre rákattintva adjon meg egy irányítószámot vagy kezdje beírni a település nevét (Tipp: érdemesebb település nevet beírni a nagyobb találat elérése érdekében).

3. | A második (Átvevőpont kiválasztása) mezőben a legördülő listában található vagy a térképen megjelenő átvevőhelyek közül kattintson az Önnek leginkább megfelelő átvevőhelyre.

Webshopunkban az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Utánvétel (fizetés készpénzben átvételkor)
  • Banki utalás
  • Bankkártya
  • Barion Tárca

A fizetési módokról részletesebben a Vásárlás menüpont alatt olvashat.

Szállítás lebonyolítása:

A házhozszállítást vagy átvevőhelyre (Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata) történő kiszállítást, üzleti partnerünk a Magyar Posta, illetve annak logisztikai részlege az MPL végzi.

Magyar Posta és MPL logó

Az értékbiztosított küldemény miután részünkről átadásra került a kiszállításért felelős partnerünk részére, 1-3 munkanapon belül (általában 1 napon belül) kerül kikézbesítésre.

A házhozszállítás jellemzően reggel 8 és délután 5 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendelése során olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni/vetetni a küldeményt.

Ha a feltüntetett időpont (reggel 8 és délután 5 óra között) vagy a kötöttség (a házhozszállítás időpontjában a megrendelőnek vagy meghatalmazottjának a kiszállítási címen kell tartózkodnia) nem felel meg Önnek, akkor válassza ki helyette az Önnek leginkább megfelelő Posta vagy PostaPont valamelyikét, amelyek esetében a nyitva tartási időn belül bármikor (de még a kézbesítés napját követően maximum 10 napig) kényelmesen átveheti küldeményét, vagy válasszon egyet az éjjel-nappal (0-24 óra) is működő Posta Csomagautomatákból.

Tájékoztató (házhozszállítás): a házhozszállítás során az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Szállító adatai:

  • Név: MPL Futárszolgálat
  • Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: 06 1 767 8282
  • Ügyfélszolgálati időszak: hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 óráig; csütörtökön 08:00-20:00 óráig
  • Ügyfélszolgálat email elérhetősége: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Levélcím: Magyar Posta Zrt. Ügyfélszolgálati Igazgatóság; 3512 Miskolc
  • Fax: 06 46 320 136

PostaPont partner logó

Küldemény nyomkövetés:

Az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: Nyomkövetés (weben keresztül) | Nyomkövetés (applikáción keresztül)

Az MPL-től kapott SMS-ben található nyomkövető kódot (mintapélda: PBEFA00001234) írja be a Posta weboldalán található “Küldeményazonosítók” mezőbe, majd arra rákeresve, kövesse nyomon a küldemény útvonalát.

Miért érdemes MOL vagy Coop PostaPontra rendelnie?

  • Mert a legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: PostaPont kereső
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítve lesz a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné.
  • Csomagját 10 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
  • A MOL kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethet.

Tájékoztató (kiszállítás MOL PostaPontra vagy Coop PostaPontra): a PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.

Miért érdemes Postára rendelnie?

  • Mert országosan 2550 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta kereső
  • Csomagját 10 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyeinek intézésével.
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.

Tájékoztató (kiszállítás Postára): a Postán maradóként, PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 186 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken.

Miért érdemes Posta Csomagautomatába rendelnie?

    • Mert a Posta Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta Csomagautomata kereső
    • SMS-ben értesítve lesz a küldemény érkezéséről.
    • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Posta Csomagautomaták többsége bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken vannak elhelyezve.
    • A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
    • Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a rendelését.

    Tájékoztató: automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

    Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 10 munkanap áll rendelkezésére).

    Fontos: az SMS-ben kapott egyedi átvételi (azonosító) kódot ne ossza meg senkivel!

    Hogyan vehetem át a csomagot a Posta Csomagautomatából?
    Csomagátvétel 5 lépésben:
    1. Érintse meg a „Csomagom érkezett” gombot az érintőképernyőn.
    2. Adja meg telefonszámát, valamint az SMS-ben kapott átvételi kódot.
    3. Fizesse ki az utánvétel összegét bankkártyával az automata termináljánál.
    4. Vegye ki a csomagját a kinyíló rekeszből.
    5. Csukja be a rekesz ajtaját, és nyomja meg az érintőképernyőn a „Sikerült” gombot.

    Kérjük, hogy a számlázási és szállítási adatait (utóbbit csak abban az esetben kell külön megadnia, ha eltér a számlázási címtől) a gyors és precíz kiszállítás érdekében pontosan adja meg.

    A nem rendeléshez tartozó kiszállítások (pl.: nem az Értékesítő hibájából eredő termékcsere) szállítási díja egységesen: 490 Ft

    Ha elakadna a rendelésben, vagy bármilyen kérdése akadna, és azt nem találja meg a GYIK menüpont alatt, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a lentebb található telefonszámon, vagy email címek valamelyikén, vagy közvetlenül a Kapcsolat menüponton keresztül.

    +36 30 8686 351

    Minden nap: 09-20 óra között


    info @ uvegfoliak.hu

    uvegfoliak @ gmail.com


    Ügyfélszolgálatunk mindenben készséggel áll rendelkezésére!

    Print Friendly, PDF & Email
    preloader