Tipp! – Kattintson valamelyik kérdésre és megnyílik alatta a válasz.

 

Vásárlás (rendelés)

Vásárlással (rendeléssel) kapcsolatos kérdések és válaszok.
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Természetesen. Mindenféle kötelező regisztráció nélkül is, könnyedén vásárolhatja meg termékeinket webáruházunkban.

Megjegyzés: ha viszont a vásárlása előtt regisztrál weboldalunkon, és a rendelését bejelentkezve adja le, akkor a következő vásárlása esetén (ha be van jelentkezve weboldalunkon), akkor már nem kell újra kitöltenie a számlázási és szállítási adatokat, és nyomon követheti korábbi rendeléseit is.

Hogyan tudok regisztrálni?

Kattintson a weboldal tetején található Fiókom menüpontra és töltse ki a „Regisztráció” rész alatt az alábbi mezőket: felhasználónév, email, jelszó.

Fizetés

Fizetéssel kapcsolatos kérdések és válaszok.
Hogyan fizethetek?

Az alábbi fizetési módok állnak a rendelkezésére: utánvétel (fizetés átvételkor készpénzben vagy bankkártyával), banki átutalás, bankkártyás fizetés (a Barion-on keresztül), fizetés Barion Tárcával.

Mit jelent az utánvételes fizetés?

Az utánvételes fizetés esetében a rendelés összegét a kiszállítást végző futárszolgálatnak kell készpénzben átadni vagy bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni.

A futárnak fizethetek bankkártyával?

Igen, de ha van rá mód kérjük, hogy ezt előre jelezze a futárnak.

A Postán fizethetek bankkártyával?

Igen.

A PostaPonton fizethetek bankkártyával?

Igen.

A Posta Csomagautomatánál fizethetek bankkártyával?

Igen. És az utánvételes küldeményért csak is kizárólag bankkártyával fizethet, mivel a postai csomagautomaták készpénzt nem fogadnak el.

Szállítás

Szállítással kapcsolatos kérdések és válaszok.
Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díjakról részletesen a Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.

Milyen szállítási lehetőségek vannak?

Az alábbi szállítási lehetőségek állnak a rendelkezésére: házhozszállítás (MPL Futárszolgálat), kiszállítás Postára, kiszállítás PostaPontra, kiszállítás Posta Csomagautomatába. A szállítási lehetőségekről bővebben a Szállítás menüpont alatt tájékozódhat.

Mennyi a kiszállítási idő?

A fizetési módtól függően (megjegyzés: banki átutalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást), ha a megrendelt termék raktáron van, akkor általában 1-3 munkanap. Ha a megrendelt termék nincs raktáron és a forgalmazó azonnal tudja biztosítani részünkre raktárról, akkor általában 4-7 munkanap a kiszállítási idő. Ha viszont a terméket a forgalmazó nem tudja azonnal biztosítani részünkre raktárról, akkor a kiszállítási idő 7+ munkanap.

Hogyan értesülök a kiszállításról?

Miután a rendelését átadtuk a futárszolgálatnak, és részünkről jóváhagyásra került, erről tájékoztató e-mailt kap a megrendelésben megadott e-mail címére.

Megjegyzés: amennyiben a rendelésének kiszállítását Házhozszállítással vagy Postára, PostaPontra, illetve Posta Csomagautomatába kérte, az MPL futárszolgálat részéről, még külön e-mailben is értesülni fog, amikortól a küldemény átvehető az adott átvevőponton.

Termékcsere

Termékcserével kapcsolatos kérdések és válaszok.
Mit tegyek abban az esetben, ha az üvegfólia mérete nem megfelelő?

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy jellemzően a normál, csak a sík felületet védő üvegfóliák esetében előfordul, hogy az üvegfólia mérete kisebb mint a kijelző mérete. Ez nem termékhiba, hanem szándékos kialakítás a gyártó részéről.

Amennyiben viszont az üvegfólia kivágott részei (pl.: home gomb, hangszóró) nem passzolnának, akkor feltétlenül jelezze felénk email elérhetőségünkön (info @ uvegfoliak.hu), és mi megküldjük Önnek a termékcsere további részleteit.

Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a termékcsere csak abban az esetben lehetséges, amennyiben az üvegfólia védőrétege még nem lett eltávolítva, és/vagy a termékcsomagban található kiegészítők (pl.: törlőkendő) sem lettek felbontva, illetve felhasználva.

Felrakás (óraszíj)

Óraszíj felrakással kapcsolatos kérdések és válaszok.
Az óraszíj könnyedén felhelyezhető?

Az óraszíjak könnyen, szakértelem nélkül felhelyezhetők/cserélhetők, a láncszemes óraszíjak pedig célszerszám segítségével könnyedén alakíthatók!

A felhelyezés részleteit lépésről lépésre az adott óraszíj termék adatlapján található ”Felhelyezés” fül alatt olvashatja el, illetve az Óraszíj felrakása menüpontban tekintheti meg videók által.

Felrakás (üvegfólia)

Üvegfólia felrakással kapcsolatos kérdések és válaszok.
Az üvegfólia könnyedén felhelyezhető?

Az üvegfólia könnyedén, nagyon egyszerűen felhelyezhető, és nem szükséges hozzá semmilyen szakértelem vagy tapasztalat!

A készüléken már van kijelzővédő fólia. Az üvegfólia arra is felhelyezhető?

Nem. Az üvegfólia csak is teljesen tiszta (fóliától, portól és szennyeződésektől mentes) felületre helyezhető fel buborékmentesen. Mielőtt az üvegfóliát felhelyezné, feltétlenül távolítsa el a kijelzőjéről a korábbi fóliát, függetlenül attól, hogy az milyen anyagból készült.

Hogyan helyezhető fel az üvegfólia?

A felhelyezés (buborékmentes felrakás) részleteit lépésről lépésre az Üvegfólia felrakása menüpontban olvashatja el, illetve tekintheti meg magyar nyelvű videók által.