Szállítás

Gyorslinkek

Kattintson a megfelelő linkre a tartalom gyors eléréséhez!

Azt tudta?

Termékeinket házhoz szállíttatjuk vagy eljuttatjuk az Ön által megjelölt Postára, PostaPontra vagy Posta Csomagautomatába!

Kiszállítási díjak:

  • Házhozszállítás (MPL): 1.490 Ft
  • PostaPont (MPL) | Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata: 990 Ft

 

Felhívás! – Utánvételes (fizetés átvételkor) fizetési mód választása esetén a kiszállítási díjon felül külön készpénzkezelési díjat NEM számítunk fel!

Termékcsere! – A rendeléshez tartozó kiszállításon felül keletkező (pl.: nem a Szolgáltató hibájából eredő termékcsere) szállítás díja: 1.490 Ft (Házhozszállítás esetén) | 990 Ft (PostaPont esetén)

Kiszállítási módok:

  • Házhozszállítás (MPL Futárszolgálattal belföldre bárhová)
  • Postára (több mint 2700 postára országosan)
  • PostaPontra (MOL töltőállomásra, Media Markt-ba, Lidl és Coop valamint Penny üzletbe országosan)
  • Posta Csomagautomatába (több mint 500 automatába országosan)

PostaPont logóPosta Csomagautomata

Webshopunkban a Kosár és/vagy a Pénztár oldalon tudja kiválasztani az Önnek leginkább megfelelő kiszállítási módot!

Kérjük, hogy a PostaPont átvevőhely (Postára, PostaPontra, Posta Csomagautomatába) kiválasztásához kövesse a lentebb található pontokat!
1. | Webshopunkban a Kosár vagy a Pénztár oldalon válassza ki a PostaPont kiszállítási módot.

2. | A Pénztár oldalon a “Kérjük, válasszon átvevőpontot:” rész alatt az első (Irányítószám/település…) mezőre rákattintva adjon meg egy irányítószámot vagy kezdje beírni a település nevét (Tipp: érdemesebb település nevet beírni a nagyobb találat elérése érdekében).

3. | A második (Átvevőpont kiválasztása) mezőben a legördülő listában található vagy a térképen megjelenő átvevőhelyek közül kattintson az Önnek leginkább megfelelő átvevőhelyre.

Kiszállítási idő:

Kiszállítási idő: a fizetési módtól függően (megjegyzés: banki utalás esetén csak a megrendelt termék összegének beérkezését követően kezdjük meg a kiszállítást), ha a megrendelt termék raktáron van, akkor általában 1-3 munkanap. Ha a megrendelt termék nincs raktáron és a forgalmazó azonnal tudja biztosítani részünkre raktárról, akkor általában 4-7 munkanap a kiszállítási idő. Ha viszont a terméket a forgalmazó nem tudja azonnal biztosítani részünkre raktárról, akkor a kiszállítási idő 7+ munkanap.

Készlet információ:

Készlet információ: az aktuális raktárkészletről érdeklődjön e-mailben (info @ uvegfoliak.hu) vagy telefonon (+36 30 8686 351) vagy közvetlen a Kapcsolat menüponton keresztül.

Fizetési módok:

  • Utánvétel (fizetés készpénzben és bankkártyával átvételkor)
  • Banki utalás (előreutalás cégünk számlájára)
  • Bankkártya
  • Barion Tárca

A fizetési módokról részletesebben a Vásárlás menüpont alatt olvashat.

Fizesse csomagját bankkártyával!

Éljen a lehetőséggel, és csomagja árufizetés (utánvét) összegének kiegyenlítéséhez kérje a kézbesítőtől a bankkártyás fizetési módot!

Ez a fizetési mód több szempontból is előnyös az Ön számára:

  • Biztonságos – Nem szükséges készpénz felvétele.
  • Gyors – Az árufizetés (utánvét) összege néhány másodperc alatt kiegyenlíthető.
  • Kényelmes – Önnek csak a bankkártya előkészítéséről kell gondoskodnia.

Azon települések listája, melyek területén POS terminállal rendelkező bankkártyát is elfogadó csomagkézbesítők végzik el a postacsomagok kézbesítését.

Szállítás GYIK:

GYIK: kattintson valamelyik kérdésre és megnyílik alatta a válasz.

Miután a rendelését feldolgoztuk és átadtuk a futárszolgálatnak, a rendelése azonnal jóváhagyásra kerül, amelyről e-mailt kap a megrendelésben megadott e-mail címére.

Tipp: amennyiben gmail-os e-mail címmel rendelkezik előfordulhat, hogy a tőlünk küldött e-mail a “Promóciók” fül alá érkezik. Kérjük, hogy a tőlünk kapott e-mailt helyezze át az “Elsődleges” fül alá, az alábbi videóban bemutatott módszerrel:

Miután a rendelését átadtuk a futárszolgálatnak, és részünkről jóváhagyásra került, erről tájékoztató e-mailt kap a megrendelésben megadott e-mail címére (benne a csomag nyomkövető kódjával), illetve sms-t, várhatóan az átadás utáni következő munkanapon a Sameday futárszolgálat részéről.

Megjegyzés: amennyiben a rendelésének kiszállítását Postára, PostaPontra, vagy Posta Csomagautomatába kérte, az MPL futárszolgálat részéről, még külön e-mailben és sms-ben is értesülni fog, amikortól a küldemény átvehető az adott átvevőponton.

Tipp: amennyiben gmail-os e-mail címmel rendelkezik előfordulhat, hogy a tőlünk küldött e-mail a “Promóciók” fül alá érkezik. Kérjük, hogy a tőlünk kapott e-mailt helyezze át az “Elsődleges” fül alá, az alábbi videóban bemutatott módszerrel:

Szállítás lebonyolítása:

A házhozszállítást az MPL, az átvevőhelyre (Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata) történő kiszállítást, üzleti partnerünk a Magyar Posta, illetve annak logisztikai részlege az MPL végzi.

Sameday Futárszolgálat logó kicsi
Magyar Posta és MPL logó

Az értékbiztosított küldemény miután részünkről átadásra került a kiszállításért felelős partnerünk részére, 1-3 munkanapon belül (általában 1 napon belül) kerül kikézbesítésre.

A házhozszállítás jellemzően reggel 8 és délután 5 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendelése során olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni/vetetni a küldeményt.

Ha a feltüntetett időpont (reggel 8 és délután 5 óra között) vagy a kötöttség (a házhozszállítás időpontjában a megrendelőnek vagy meghatalmazottjának a kiszállítási címen kell tartózkodnia) nem felel meg Önnek, akkor válassza ki helyette az Önnek leginkább megfelelő Posta vagy PostaPont valamelyikét, amelyek esetében a nyitva tartási időn belül bármikor (de még a kézbesítés napját követően maximum 5 munkanapig) kényelmesen átveheti küldeményét, vagy válasszon egyet az éjjel-nappal (0-24 óra) is működő Posta Csomagautomatákból.

Tájékoztató (házhozszállítás): a házhozszállítás során az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult vagy meghatalmazottja átveheti a küldeményt.

Szállító (Sameday) adatai:

  • Név: Sameday Futárszolgálat
  • Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +36 1 374 3890
  • Ügyfélszolgálati időszak: hétfőn 08:00-20:00 óráig; keddtől-péntekig 08:00-17:00 óráig
  • Ügyfélszolgálat email elérhetősége: info@sameday.hu
  • Levélcím: Delivery Solutions Zrt. | 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. X. ép.

Sameday Futárszolgálat partner logó kicsi

Szállító (MPL) adatai:

  • Név: MPL Futárszolgálat
  • Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +36 1 767 8282
  • Ügyfélszolgálati időszak: hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 óráig; csütörtökön 08:00-20:00 óráig
  • Ügyfélszolgálat email elérhetősége: ugyfelszolgalat@posta.hu
  • Levélcím: Magyar Posta Zrt. | Ügyfélszolgálati Igazgatóság; 3512 Miskolc
  • Fax: +36 46 320 136

PostaPont partner logó

Küldemény nyomkövetés:

Az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: Nyomkövetés (weben keresztül) | Nyomkövetés (applikáción keresztül)

Az MPL-től kapott E-mail-ben és/vagy SMS-ben található nyomkövető kódot (mintapélda: PBEFA00001234) írja be a Posta weboldalán található “Küldeményazonosítók” mezőbe, majd arra rákeresve, kövesse nyomon a küldemény útvonalát.

Miért érdemes PostaPontra rendelnie?

  • Mert a legtöbb PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: PostaPont kereső
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítve lesz a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné.
  • Csomagját 5 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
  • A MOL kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontokon bankkártyával is fizethet.

Tájékoztató (kiszállítás MOL PostaPontra vagy Coop PostaPontra): a PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 munkanap lehet. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén hétfőtől-szombatig lehetséges.

Miért érdemes Postára rendelnie?

  • Mert országosan több mint 2700 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta kereső
  • Csomagját 5 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
  • A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyeinek intézésével.
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.

Tájékoztató (kiszállítás Postára): a Postán maradóként, PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. Időérzékeny küldemény esetén különösen kedvező, hogy 186 postára – külön díj felszámítása nélkül – szombaton is kiszállításra kerülnek a csomagok, így akár a pénteki munkanapokon, 1 munkanapos időgaranciával feladott csomagok szombati átvétele is biztosított ezeken a helyszíneken.

Miért érdemes Posta Csomagautomatába rendelnie?

  • Mert a Posta Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta Csomagautomata kereső
  • SMS-ben értesítve lesz a küldemény érkezéséről.
  • Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Posta Csomagautomaták többsége bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken vannak elhelyezve.
  • A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
  • Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a rendelését.

Tájékoztató: automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.

Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-ben vagy e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át (a feladó megjelölése szerint 5 munkanap áll rendelkezésére).

Fontos: az SMS-ben kapott egyedi átvételi (azonosító) kódot ne ossza meg senkivel!

MPL (Posta) csomagautomata használata:

Hogyan vehetem át a csomagot az MPL (Posta) Csomagautomatából?
Csomagátvétel MPL (Posta) csomagautomatából 5 lépésben:
1. Érintse meg a „Csomagom érkezett” gombot az érintőképernyőn.
2. Adja meg az Email-ben és SMS-ben kapott 6 számjegyű átvételi kódot.
3. Fizesse ki az utánvétel összegét (megjegyzés: csak utánvételes vásárlás esetén) bankkártyával az automata termináljánál, vagy NFC funkcióval rendelkező okostelefont/okosórát használva az érintős kártyaolvasón keresztül.
4. Vegye ki a csomagját a kinyíló rekeszből.
5. Csukja be a rekesz ajtaját, és nyomja meg az érintőképernyőn a „Sikerült” gombot.

ÜvegFóliák.hu ügyfélszolgálat:

Ha elakadna a rendelésben, vagy bármilyen kérdése akadna, és azt nem találja meg a GYIK menüpont alatt, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a lentebb található telefonszámon, vagy email címek valamelyikén, vagy közvetlenül a Kapcsolat menüponton keresztül.

+36 30 8686 351

Minden nap: 09-20 óra között


info @ uvegfoliak.hu

uvegfoliak @ gmail.com


Ügyfélszolgálatunk mindenben készséggel áll rendelkezésére!

Print Friendly, PDF & Email
preloader