Szállítás
Gyorslinkek
- Kiszállítási díjak
- Kiszállítási módok
- Kiszállítási idő
- Készlet információ
- Fizetési módok
- Szállítás GYIK
- Szállítás lebonyolítása
- Szállító (MPL) adatai
- Küldemény nyomkövetés
- MPL (Posta) csomagautomata használata
Azt tudta?
Kiszállítási díjak:
- Házhozszállítás (MPL): 1.490 Ft
- PostaPont (MPL) | Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata: 990 Ft
Kiszállítási módok:
- Házhozszállítás (MPL Futárszolgálattal belföldre bárhová)
- Postára (több mint 2700 postára országosan)
- PostaPontra (MOL töltőállomásra, Media Markt-ba, Lidl és Coop valamint Penny üzletbe országosan)
- Posta Csomagautomatába (több mint 500 automatába országosan)
2. | A Pénztár oldalon a “Kérjük, válasszon átvevőpontot:” rész alatt az első (Irányítószám/település…) mezőre rákattintva adjon meg egy irányítószámot vagy kezdje beírni a település nevét (Tipp: érdemesebb település nevet beírni a nagyobb találat elérése érdekében).
3. | A második (Átvevőpont kiválasztása) mezőben a legördülő listában található vagy a térképen megjelenő átvevőhelyek közül kattintson az Önnek leginkább megfelelő átvevőhelyre.
Kiszállítási idő:
Készlet információ:
Fizetési módok:
- Utánvétel (fizetés készpénzben és bankkártyával átvételkor)
- Banki utalás (előreutalás cégünk számlájára)
- Bankkártya
- Barion Tárca
Fizesse csomagját bankkártyával!
Ez a fizetési mód több szempontból is előnyös az Ön számára:
- Biztonságos – Nem szükséges készpénz felvétele.
- Gyors – Az árufizetés (utánvét) összege néhány másodperc alatt kiegyenlíthető.
- Kényelmes – Önnek csak a bankkártya előkészítéséről kell gondoskodnia.
Szállítás GYIK:
Tipp: amennyiben gmail-os e-mail címmel rendelkezik előfordulhat, hogy a tőlünk küldött e-mail a “Promóciók” fül alá érkezik. Kérjük, hogy a tőlünk kapott e-mailt helyezze át az “Elsődleges” fül alá, az alábbi videóban bemutatott módszerrel:
Megjegyzés: amennyiben a rendelésének kiszállítását Postára, PostaPontra, vagy Posta Csomagautomatába kérte, az MPL futárszolgálat részéről, még külön e-mailben és sms-ben is értesülni fog, amikortól a küldemény átvehető az adott átvevőponton.
Tipp: amennyiben gmail-os e-mail címmel rendelkezik előfordulhat, hogy a tőlünk küldött e-mail a “Promóciók” fül alá érkezik. Kérjük, hogy a tőlünk kapott e-mailt helyezze át az “Elsődleges” fül alá, az alábbi videóban bemutatott módszerrel:
Szállítás lebonyolítása:
A házhozszállítást az MPL, az átvevőhelyre (Posta, PostaPont, Posta Csomagautomata) történő kiszállítást, üzleti partnerünk a Magyar Posta, illetve annak logisztikai részlege az MPL végzi.
Az értékbiztosított küldemény miután részünkről átadásra került a kiszállításért felelős partnerünk részére, 1-3 munkanapon belül (általában 1 napon belül) kerül kikézbesítésre.
A házhozszállítás jellemzően reggel 8 és délután 5 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendelése során olyan címet adjon meg, ahol ebben az időszakban át tudja venni/vetetni a küldeményt.
Ha a feltüntetett időpont (reggel 8 és délután 5 óra között) vagy a kötöttség (a házhozszállítás időpontjában a megrendelőnek vagy meghatalmazottjának a kiszállítási címen kell tartózkodnia) nem felel meg Önnek, akkor válassza ki helyette az Önnek leginkább megfelelő Posta vagy PostaPont valamelyikét, amelyek esetében a nyitva tartási időn belül bármikor (de még a kézbesítés napját követően maximum 5 munkanapig) kényelmesen átveheti küldeményét, vagy válasszon egyet az éjjel-nappal (0-24 óra) is működő Posta Csomagautomatákból.
Szállító (Sameday) adatai:
- Név: Sameday Futárszolgálat
- Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +36 1 374 3890
- Ügyfélszolgálati időszak: hétfőn 08:00-20:00 óráig; keddtől-péntekig 08:00-17:00 óráig
- Ügyfélszolgálat email elérhetősége: info@sameday.hu
- Levélcím: Delivery Solutions Zrt. | 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. X. ép.
Szállító (MPL) adatai:
- Név: MPL Futárszolgálat
- Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége: +36 1 767 8282
- Ügyfélszolgálati időszak: hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 óráig; csütörtökön 08:00-20:00 óráig
- Ügyfélszolgálat email elérhetősége: ugyfelszolgalat@posta.hu
- Levélcím: Magyar Posta Zrt. | Ügyfélszolgálati Igazgatóság; 3512 Miskolc
- Fax: +36 46 320 136
Küldemény nyomkövetés:
Az MPL információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A nyomkövetés szolgáltatás az alábbi linken érhető el: Nyomkövetés (weben keresztül) | Nyomkövetés (applikáción keresztül)
Miért érdemes PostaPontra rendelnie?
- Mert a legtöbb PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart, így a munka előtt és után is elhozhatja a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: PostaPont kereső
- SMS-ben vagy e-mailben értesítve lesz a küldemény érkezéséről, ahogy Ön szeretné.
- Csomagját 5 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
- Az átvételi pontok könnyen megközelíthetőek.
- A MOL kutakon a parkolás egyszerű és ingyenes.
- A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontokon bankkártyával is fizethet.
Miért érdemes Postára rendelnie?
- Mert országosan több mint 2700 helyen, így akár a legtávolabbi településen is átveheti a csomagját. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta kereső
- Csomagját 5 munkanapig megőrzik – ez időn belül akkor megy érte, amikor akar.
- A csomagja felvételét összekötheti más postai ügyeinek intézésével.
- Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
Miért érdemes Posta Csomagautomatába rendelnie?
- Mert a Posta Csomagautomaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek. Itt megnézheti, hogy Önnek melyik esik útba: Posta Csomagautomata kereső
- SMS-ben értesítve lesz a küldemény érkezéséről.
- Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Posta Csomagautomaták többsége bevásárlóközpontok parkolóiban, forgalmas helyeken vannak elhelyezve.
- A rendelését bármikor egyszerűen és gyorsan átveheti.
- Nem kell a munkahelyén vagy otthon átvennie a rendelését.
MPL (Posta) csomagautomata használata:
2. Adja meg az Email-ben és SMS-ben kapott 6 számjegyű átvételi kódot.
3. Fizesse ki az utánvétel összegét (megjegyzés: csak utánvételes vásárlás esetén) bankkártyával az automata termináljánál, vagy NFC funkcióval rendelkező okostelefont/okosórát használva az érintős kártyaolvasón keresztül.
4. Vegye ki a csomagját a kinyíló rekeszből.
5. Csukja be a rekesz ajtaját, és nyomja meg az érintőképernyőn a „Sikerült” gombot.
ÜvegFóliák.hu ügyfélszolgálat:
Ha elakadna a rendelésben, vagy bármilyen kérdése akadna, és azt nem találja meg a GYIK menüpont alatt, kérjük lépjen velünk kapcsolatba a lentebb található telefonszámon, vagy email címek valamelyikén, vagy közvetlenül a Kapcsolat menüponton keresztül.
+36 30 8686 351
Minden nap: 09-20 óra között
info @ uvegfoliak.hu
uvegfoliak @ gmail.com
Ügyfélszolgálatunk mindenben készséggel áll rendelkezésére!